Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Jul 2025 09:54:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Kadrina Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/20227 
aadressile Lääne-Viru maakond, Kadrina vald, Kadrina alevik, Rakvere tee 4, 
Lääne-Viru maakond, Kadrina vald, Kadrina alevik, Rakvere tee 4, Lääne-Viru 
maakond, Kadrina vald, Kadrina alevik, Rakvere tee 4 (Kadrina Keskkool, 
Mänguväljak, Mänguväljak) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamine asutusega, kelle õigusaktist 
tulenev pädevus on seotud ehitusloa taotluse esemega (alus EHS § 42 lg 7 pn 
1 ja RTerS § 12 lg 3).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27461265>  (menetlus nr: 
499383), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kadrina Vallavalitsus) või menetleja (AIVAR ARUJA) poole.