Subject: FW: Meditsiiniuudised pärib: lähtetoetused
From: Kristiina Käit <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 11:36:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kuna Imre Kaas viibib puhkusel, siis palun edastage minu vastus, kes
oskaks vastata.

Tervitustega

Kristiina Käit

Meditsiiniuudiste ajakirjanik

Mu.ee

+37258552330

From: Kristiina Käit
Sent: Wednesday, July 16, 2025 11:34 AM
To: Imre Kaas <[email-masked]>
Subject: Meditsiiniuudised pärib: lähtetoetused

Tere!

Palun vastust järgnevale:

1.      Kui palju eriarste on juba lähtetoetuse taotlusi teinud ja kui
paljudele välja makstud praeguse seisuga aasta lõikes nii eriarstidele,
perearstidele kui õdedele?

(Eriarstide ja õdede lähtetoetuse suurus on 30 000 eurot ning
peremeditsiini eriarsti lähtetoetuse suurus on 45 000 eurot. Eriarstide
lähtetoetuse rahastamine teenusena algab 1. jaanuaril 2024 ning õdede
lähtetoetuse rahastamine alates 30. juunist 2024.)

2.      Sama küsimus apteekrite kohta: Kui palju on taotletud ja välja
makstud lähtetoetusi apteekritele.

Tervitustega

Kristiina Käit

Meditsiiniuudiste ajakirjanik

Mu.ee

+37258552330