Subject: Sakala küsimus
From: "Terle Tomson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Jul 2025 11:12:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Mina olen Terle Tomson, Sakala suvereporter. Viljandimaal asuvas Holstre
külas lükatakse triatloni võistlus sinivetikate vohamise tõttu edasi ja
seetõttu tekkis mul paar küsimust.

1.

	Kas see vastab tõele, et Holstre järves vohab sinivetikas? Millal
see avastati?
2.

	Kas Eestis ja Viljandimaal on ka teisi kohti, kus hetkel
sinivetikat leidub?
3.

	Teie infolehel sinivetikate kohta seisab kirjas, et soojad ja
toitainete rikkad veed on sinivetikatele ideaalseks elukeskkonnaks. Kas
tänavune jahe suvi on olnud ikkagi liialt soe, et sinivetikas
tekiks/leviks? Või on ka teisi põhjuseid, mis vetika levikut põhjustab?
4.

	Millal tehakse uued proovid, et kinnitada seda, kas vetikaid veel
leidub Holstre järves või mitte?

Loodan, et leiate täna aega vastamiseks

Parimat
Terle Tomson
Sakala