Subject: Hambakliinik
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Jul 2025 13:52:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meie ettevõte kavandab hambaravikliiniku avamist Jõhvi linnas asuvas 
kolmekorruselises olemasolevas hoones. Planeeritav kliinik, mis keskendub 
eelkõige laste hambaravi ja ortodontia teenustele, hakkab paiknema hoone 
teisel korrusel, kuid hoones puudub lift ning selle paigaldamine võib olla 
keeruline ehituslike ja tehniliste piirangute tõttu.

Soovime tagada, et meie teenused oleksid kättesaadavad ka liikumispuudega 
inimestele. Kuna teenused osutatakse ainult eelregistreerimise alusel, siis 
on meil alati teada, kas patsient vajab liikumisel abi. Sellisel juhul saame 
eelnevalt korraldada professionaalse abi, kasutades usaldusväärset 
teenusepakkujat, kes abistab liikumisraskustega patsientide turvalise 
pääsemisega teisele korrusele.

Täiendavalt informeerime, et meie kliinikusse on planeeritud erivajadustega 
inimestele mõeldud tualettruum suurusega 1900 × 2200 mm. Arvestades, et 
tegemist on olemasoleva hoonega, soovime teada, kas nimetatud mõõt vastab 
kehtivatele ligipääsetavuse nõuetele tervishoiuteenuse osutamisel 
Tervisekassa lepingu raames.

Palume Teil hinnata, kas kirjeldatud lahendused – abiteenus 
liikumisraskustega patsientidele ja olemasoleva hoone piires kohandatud 
tualettruum – oleksid piisavad, et vastata Tervisekassa nõuetele 
teenuseosutaja ligipääsetavuse osas.

Oleme valmis vajadusel esitama täiendavat teavet hoone kohta ning ootame hea 
meelega Teie ametlikku seisukohta.

-- 

Parimate soovidega,
Jelena Barinova | Juhatuse liige

R1 Äripark
2.Tartu Põik 2d, Jõhvi
Mob. +372 53 586 727