Subject: [POTENTIAL PHISHING]Taimsete kuumutatud toodete õiguslik raamistik
From: "Danae Driessen" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 13:46:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud,

Mina olen Danae Driessen ja olen Tamarind Intelligence'i õigusanalüütik. 
Meie ettevõte on uute nikotiinitoodete turu- ja regulatiivsete andmete 
sõltumatu andmekoguja. Praegu uurin taimsete kuumutatavate toodete 
õiguslikku staatust Euroopas. „Taimsete kuumutatavate toodete” all pean 
silmas tubakata taimseid pulki, mida tarbitakse kuumutamise, mitte 
põletamise teel, ja mis võivad sisaldada nikotiini või mitte.

Kas te saaksite palun kinnitada, kas need taimsed kuumutatavad tooted peavad 
vastama taimsete suitsetamistoodete nõuetele, kuna neist on terviseametile 
sellisena teatatud?

Kas olete teadlik mõnest lähitulevikus toimuvast projektist kuumutatavate 
taimsete toodete reguleerimiseks?

Täname teid abi eest.

Lugupidamisega,
Danae Driessen