Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks haridusasutusele tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 23:11:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev E, 30/06/2025 - 23:02

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

ASUTUS
koolieelne lasteasutus

Taotleja nimi (asutuse nimi või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi; 
registrikood/isikukood)
Väike Päike Kesklinn OÜ, 16620822

Taotleja juriidiline aadress/telefon/e-post
[email-masked], 56897123

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
[email-masked], 56897123

Koolieelse lasteasutuse aadress
Suve tn 5, Tallinn

Planeeritud rühmade arv
4

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-06-30

Taotluse esitaja nimi
Janne Ojanurm

teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja planeeritav laste arv

A-2-2 PÕHIKORRUSE PLAAN.PDF 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1305/A-2-2%20PO%CC%83HIKORRUSE%20PLAAN.PDF> 
(331.6 KB)

joogivee analüüs

Vesi 152484_m-signed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1305/Vesi%20152484_m-signed.pdf> 
(245.49 KB)

ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

Ventilatsioon.jpg 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1305/Ventilatsioon.jpg> 
(312.62 KB)

tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

Müramõõtmised2.jpg 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1305/Mu%CC%88ramo%CC%83o%CC%83tmised2.jpg> 
(351.7 KB)