Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 16:05:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Põltsamaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/00859 
aadressile Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Põltsamaa linn, Kuningamäe 
puhkeala (Kuningamäe spordikompleksi teenindushoone) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame kooskõlastamiseks avaliku hoone 
ehitusprojekti.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27439964>  (menetlus nr: 
493839), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põltsamaa Vallavalitsus) või menetleja (KERSTI PAAS) poole.