Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 08:51:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev E, 30/06/2025 - 08:42

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Värska Südamekodu oü 12644292

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Saatse kool, Saatse küla, Setomaa vald, Võrumaa 64037 [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Kati Arkman-Prükk

Teenuse osutamise koha aadress
Saatse kool, Saatse küla, Setomaa Vald, Võrumaa

Planeeritud kohtade arv
60

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-07-01

Taotluse esitaja nimi
Kati Arkman-Prükk

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

VÄRSKA SÜDAMEKODU_1 KORRUS (1).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1299/V%C3%84RSKA%20S%C3%9CDAMEKODU_1%20KORRUS%20%281%29.pdf> 
(288.1 KB)

Joogivee analüüs

Katseprotokoll_Nr_25-1207V_Varska_Sudamekodu_20_03_2025_ET_ene (1).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1299/Katseprotokoll_Nr_25-1207V_Varska_Sudamekodu_20_03_2025_ET_ene%20%281%29.pdf> 
(78.96 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

25_1438 Värska Südamekodu valgustustihedus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1299/25_1438%20V%C3%A4rska%20S%C3%BCdamekodu%20valgustustihedus.pdf> 
(328.32 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

124-25 Värska Südamekodu ventmõõdistus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1299/124-25%20V%C3%A4rska%20S%C3%BCdamekodu%20ventm%C3%B5%C3%B5distus.pdf> 
(1.2 MB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

127-25 Värska Südamekodu müra_0.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1299/127-25%20V%C3%A4rska%20S%C3%BCdamekodu%20m%C3%BCra_0.pdf> 
(1.02 MB)