Subject: Patsiendikindlustuse teemaline koolitus – miks, kellele ja kuidas?
From: Viktor Kurušev <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jun 2025 09:54:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere lugupeetud Terviseamet,

Tallinna Puuetega Inimeste Koda pöördub Teie poole alljärgneva palvega.

Sügiseti korraldab Tallinna Puuetega Inimeste Koda avatud uste päeva. 
Käesoleval aastal oleks meil soov oma külastajatele pakkuda 
patsiendikindlustuse teemaline koolitus. Tean, et koostöös Eesti Puuetega 
Inimeste Kojaga on Külli Friedemann

pidanud loengut "Patsiendikindlustus – miks, kellele ja kuidas?"

Kas Tallinna Puuetega Inimeste Kojal oleks võimalik Terviseametiga teha 
koostööd nimetatud teemal ja paluda keegi meie juurde esinema?

Tervitades,
Viktor Kurušev

Tallinna Puuetega Inimeste Koda MTÜ

Tegevjuht

tel: + 372 52 56 560