Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 15:11:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev N, 19/06/2025 - 15:05

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Südamekodud AS, Registrikood 14168513

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Karjavälja 4, Tallinn 12918, tel: 54490959, e-mail: [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Merivälja Südamekodu, e-mail: [email-masked], tel: 54490959

Teenuse osutamise koha aadress
Ranniku tee 48, Tallinn 12113

Planeeritud kohtade arv
144

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-06-19

Taotluse esitaja nimi
Ene Katkosilt

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

202419_EP_AR-5-01_1plaan.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1230/202419_EP_AR-5-01_1plaan.pdf> 
(354.67 KB)

Joogivee analüüs

Joogivesi.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1230/Joogivesi.pdf> 
(714.6 KB)