Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 09:01:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev R, 20/06/2025 - 08:59

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus

Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus on
päevane, laste ja täiskasvanute

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Arensia teenuskeskus OÜ; 17202937

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Riia 10, Tartu

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
[email-masked], 51987258

Teenuse osutamise koha aadress
Riia 10, Tartu

Planeeritud kohtade arv
4

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-06-20

Taotluse esitaja nimi
Elise Tõllimäe

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Riia10-42_RuumidePlaan.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1232/Riia10-42_RuumidePlaan.pdf> 
(193.98 KB)

Joogivee analüüs

Riia10-42_Veeanalüüs.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1232/Riia10-42_Veeanalu%CC%88u%CC%88s.pdf> 
(202.69 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

Riia10-42_VentilatsiooniÕhuhulkadeMõõtmistulemused1.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1232/Riia10-42_VentilatsiooniO%CC%83huhulkadeMo%CC%83o%CC%83tmistulemused1.pdf> 
(149.77 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

Riia10-42_VentilatsiooniÕhuhulkadeMõõtmistulemused.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1232/Riia10-42_VentilatsiooniO%CC%83huhulkadeMo%CC%83o%CC%83tmistulemused.pdf> 
(148.26 KB)