Subject: Igg grupp oü päring
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 11:41:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Soovin Teie käest saada täiendavat teavet ning ametlikke juhiseid seoses 
nikotiinipatjade tootmise ja turustamisega Eesti Vabariigis (võimalik ka 
mujal Euroopas)

Soovime tegutseda vastavalt kehtivatele seadustele ning tagada toodete 
ohutus ja vastavus kõikidele nõuetele.  Palume Teilt järgmisi selgitusi:

1. Millised õigusaktid ja määrused reguleerivad nikotiinipatjade tootmist ja 
turustamist Eestis?
2. Kas selline tegevus kuulub Terviseameti järelevalve alla? 3. Millised on 
registreerimis- või teavitamiskohustused enne tootmise või turustamise 
alustamist?
4. Millised dokumendid ja testid on vajalikud (nt toote koostis, 
ohutusandmeleht, märgistuse nõuded jne)?
5. Kas tootmise alustamiseks on vaja tootmispinna ülevaatust või tegevusloa 
taotlemist?  Oleme huvitatud kõigist nõuetest, mis puudutavad nii tootmise 
kui ka pakendamise, ladustamise ja turustamisega seotud kohustusi.

Parimat,
Igg grupp oü
Anastassia
53304712