Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 08:45:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/11377 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Alu alevik, Lao tn 4 // 
Tallinna mnt 3 (töökoda) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Metall OÜ esitas Rapla vallale 
projekteerimistingimuste taotluse Alu alevikus Tallinna mnt 3 maaüksusel 
(katastritunnus 66904:005:0090) paikneva töökoja (ehitisregistri kood 
109019042) laiendamiseks üle 33% esialgsest mahust. Laiendus pindalaga u 
1660 m², mahuga u 13 325 m³ ulatub ka Vahe tn 3 ja Vahe tn 1a maaüksustele. 
Kõik puudutatud maaüksused on plaanis liita. Vahe tn 3 ja Vahe tn 1a 
maaüksusel olevad hooned on kavas lammutada. Tallinna mnt 3 hoone laiendusse 
on kavandatud toodete haaveldamine, märgvärvimine ja komplekteerimine. Kuna 
väheneb kinnistusisese tõstukiga transportimise vajadus, väheneb 
liiklusmüra. Mürarikas tootmine viiakse Tallinna mnt 5 hoonest 
kavandatavasse laiendusse, mis paikneb kortermajadest kaugemal. Uute 
värvimisseadmetega kaasneb puhtam keskkond, kuna õhu puhastamiseks 
kasutatakse paremaid filtreid ja kinnise õhuvahetusega kambreid. 
Keskkonnanõuete täitmise üle teeb järelevalvet Keskkonnaamet. Taotluse ja 
eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel ja mõne aja pärast ka valla 
veebilehel https://rapla.ee/projekteerimistingimused. Tingimusi, juhiseid 
projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid vastavalt koostöötegija või 
kaasatud isiku pädevusele saab esitada ehitisregistri vahendusel või valla 
e-posti aadressile [email-masked]. Täiendavat teavet võib küsida 
vallaarhitektilt ([email-masked] või telefonil 489 0510).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27423205>  (menetlus nr: 
490120), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.