Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 09:01:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev T, 10/06/2025 - 08:59

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus

Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus on
päevane, laste ja täiskasvanute

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Sotsiaalne Kaasatus MTÜ, 80364963

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Rüütli 14, Pärnu, 80011

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
55521999, [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Posti 37, Haapsalu

Planeeritud kohtade arv
2

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-06-10

Taotluse esitaja nimi
Jaanus Mäe

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

ruumid nr 34 ja 35.jpg 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1194/ruumid%20nr%2034%20ja%2035.jpg> 
(488.27 KB)