Subject: Lastehoiu tegevusloa taotlemine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 8 Jun 2025 16:40:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutame seoses infootsinguga, et kelle poole pöörduda seoses lastehoiu loa 
taotlemisega. Meie ettevõte alustab lastehoiuteenuse pakkumisega Tallinnas, 
Telliskivi Loomelinnakus (A1 hoone II korrusel) alates augusti keskpaigast. 
Meie ettevõte (Elu parim lastehoid OÜ) võtab üle olemasolevad ruumid, kus on 
juba üle 10 aasta tegutsenud lastehoid (Susapusa lastehoid, Sootäht OÜ) ning 
millel on kehtiv tegevusluba. Ruumid on olnud varasemalt mitmel korral ka 
Terviseameti poolt üle kontrollitud, mistõttu usume, et need vastavad 
jätkuvalt kehtivatele nõuetele.

Meie meeskonnal on üle 10 aasta lastehoiu juhtimise kogemust. Seni oleme 
pakkunud teenust Sihtasutus Kelmiküla Lapsed kaudu, kellel on samuti kehtiv 
tegevusluba. Seoses kolimisega ja organisatsiooni struktuuri muutumisega (SA 
→ OÜ) taotleme nüüd uut tegevusluba uuele juriidilisele isikule.

Kolimine uutesse ruumidesse toimub juulis, pärast mida teeme mõned 
sisekohandused. Soovime juulis ruume näidata ning võimalusel kooskõlastada 
tegevuse alustamine augusti keskpaigaks.

Paraku ei ole meil õnnestunud leida otsekontakti Terviseametist, kelle poole 
pöörduda ruumide kasutusloa ja tervisekaitselise ülevaatuse küsimustes. 
Oleme tutvunud ka juhendmaterjalidega (eesti.ee link 
<https://www.eesti.ee/ettevotja/et/artikkel/erinouetega-tegevusalad/sotsiaalhoolekanne/lapsehoiuteenuse-osutaja-tegevusluba> 
 ), kuid konkreetne kontaktisik puudub.

Palume teie abi – kas annaksite meile juhiseid või suunaksite meid sobiva 
spetsialisti poole, kellega saaksime arutada ruumide ülevaatust ja loa 
taotlemist.

Ette tänades ja koostööd oodates,
Ave Laas
Elu Parim Lastehoid OÜ
📞 5045943
🌐  <http://www.hoiurullid.ee> www.hoiurullid.ee