Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 12:01:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev R, 06/06/2025 - 11:53

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
igapäevaelu toetamise teenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Keering OÜ, 16902609

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Hämariku tn 1, Paide linn, Järva maakond, 72716

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Kaili Käesel-Maastik, juhatuse liige, [email-masked], 5542876

Teenuse osutamise koha aadress
Keskväljak 8, Paide linn, Järva maakond

Planeeritud kohtade arv
7

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-06-06

Taotluse esitaja nimi
Kaili Käesel- Maastik

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Keering ruum pdf.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1183/Keering%20ruum%20pdf.pdf> 
(64.24 KB)

Joogivee analüüs

Mikrobioloogia Keering.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1183/Mikrobioloogia%20Keering.pdf> 
(284.34 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

Valgusmõõtmised Keering.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1183/Valgusm%C3%B5%C3%B5tmised%20Keering.pdf> 
(1.48 MB)