Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 11:11:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev T, 03/06/2025 - 11:08

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
asendushooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
SOS Lasteküla Eesti Ühing, reg kood 80088606

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Jalgpalli tn 21, 11312 Tallinn, [email-masked], 53018131

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Kermo Mägi, [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Kuuli, Kasemetsa küla, Saku vald, Harju maakond

Planeeritud kohtade arv
2

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-06-03

Taotluse esitaja nimi
Aare Aun, SOS Lasteküla Eesti Ühingu haldusjuht

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Kuuli-1-kor.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1150/Kuuli-1-kor.pdf> 
(104.27 KB)

Joogivee analüüs

46749_m-signed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1150/46749_m-signed.pdf> 
(309.92 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

25_1691 Kermo Mägi Kuuli pere- ja asenduskodu valgustus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1150/25_1691%20Kermo%20M%C3%A4gi%20Kuuli%20pere-%20ja%20asenduskodu%20valgustus.pdf> 
(507.13 KB)