Subject: [RIA] Re: Volikiri (RK-353890)
From: "[RIA Jira] Generth Parik " <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 14:41:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 -Vastates kirjale, kirjutage sellest reast kõrgemale-

Generth Parik - 03.06.2025 14:40

Tere

Paluksime isikul algatada asutusega liitumistaotlus.

Juhend kuidas algatada asutusega seose tekitamist asub viitel: 
https://avaandmed.eesti.ee/instructions/organization's-rights-actions

Pealkirjas: Asutusega seose loomise algatamine omalt poolt

Tere!

Sulgeme Teie pöördumise, juhul kui Teil on lisaküsimusi pooleli jäänud teema 
osas, palun vastake samale kirjale. Palun ärge muutke teema (subject) real 
olevat teksti, siis saame jälgida pöördumise lahendamise käiku.
Oleme Teile tänulikud, kui jätate tagasisidet pöördumise lahenduse kohta, et 
saaksime hoida teeninduse head taset ja seda parendada. Vastamine võtab aega 
keskmiselt kaks minutit, vastata saate 
<https://www.ria.ee/tagasiside/RK-353890@17489376600720> SIIN.
Teie arvamus on meile oluline!

Parimate soovidega
Generth Parik
Kasutajatugi
Riigi Infosüsteemi Amet
E–N 8.30–17.00, R 8.30–15.45