Subject: Viira Kodu
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Jun 2025 12:49:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Hoolekande Seltsile kuuluv ja Pärnumaal Tori vallas Jõesuu külas asuv 
Viira Kodu soovib laiendada oma tegevusloas olevat kohtade arvu 15 võrra 
(hetkel 25 kohta). Palume kedagi uute kohtadega tutvuma.

-- 

Lugupidamisega

Priit Sutt
Eesti Hoolekande Selts
juhatus
Tel: 5528883

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on konfidentsiaalne 
ning mõeldud kasutamiseks ainult e-kirja adressaatidele. E-kirjas sisalduvat 
teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud kirjaliku loata edasi saata 
ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete 
saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest koheselt saatjat 
ning kustutage e-kiri oma arvutist.