Subject: Detailplaneeringu algatamine_Alatskivi alevik, Kooli tn 1
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: Peipsiääre Vallavalitsus <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 11:47:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Peipsiääre Vallavalitsus annab teada, et Peipsiääre Vallavalitsuse
27.05.2025 korraldusega nr 243 Kooli tn 1 kinnistu detailplaneering,
kinnitati lähteülesanne ning jäeti algatamata keskkonnamõju strateegiline
hindamine asukohaga Kooli tn 1, (kinnistu nr 4097904, katastritunnus
12601:001:0092) Alatskivi alevik, Peipsiääre vald.

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>

Peipsiääre vald – Läänemere kultuuripärl 2025!