Subject: Ed: Anne kanali vesi ja kaasav eelarve
From: "Kaili Luik" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 09:38:58 +0300

Registreerimiseks ja suunata suplusvee eksperdile vastamiseks!

Lugupidamisega

Kaili Luik

vaneminspektor (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

58366073

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Lilian Lukka <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 28. mai 2025 16:32
Adressaat: Kaili Luik <[email-masked]>
Teema: Anne kanali vesi ja kaasav eelarve

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile Tartu linnavalitsusest seoses Anne kanali vee kvaliteedi
teemaga.

Nimelt korraldame juba aastaid Tartus kaasavat eelarvet, kus linlased
saavad esitada erinevaid ideid ja siis hiljem hääletada nende vahel ning
linn viib siis kaks enim hääli saanud ideed ellu.

Tänavu oleme jõudnud kaasava eelarvega sellesse punkti, kus ideekorje on
läbi ja just on ideid analüüsimas eksperdid, kelleks on peamiselt meie
enda linnavalitsuse erinevate valdkondade spetsialistid. Nende ülesanne on
hinnata ideede teostatavust. Ehk siis eesmärk on hääletusele mitte lasta
ideid, mis tegelikult ei ole mingitel põhjustel tehtavad.

Tänavu esitati ühe ideena paljudest vettehüppetorni rajamine Anne
kanalile. Oleme seda ideed mitme kandi pealt arutanud ja saanud aru, et
tehniliselt on see ilmselt tehtav. Küll aga on meil küsimus kanali vee
kvaliteedi kohta. See on olnud viimastel aastatel küllaltki kõikuv.

Eksperdid palusid mul küsida Terviseameti hinnangut selle kohta, et kuidas
Teie hindate seda võimalust, et Anne kanalile võiks vettehüppetorn tulla
ja kas võiks siin välja tuua mingeid aspekte, mille peale me ise ei oska
mõelda. Või on sellega sama seis, mis supelrannaga - kui on vesi halb,
siis on ka tornis mittesoovitatav käia. Või on ehk vette hüpates palju
suurem oht vett alla neelata vmt. Oleme tänulikud igasuguse tagasiside
eest, mis aitaks meil langetada otsus selle idee osas.

Tervitades

Lilian Lukka

Tartu linnavalitsus | kommunikatsioonijuht | 516 4592 |
<https://www.tartu.ee/> tartu.ee