Subject: Jätkukiri: Teavituste kustutamine ja ametlike arvete puudumine
From: "Sandra Seil" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "maheshpramnani" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 17:01:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseameti esindajad,

Soovin tungivalt meelde tuletada 9. mail saadetud kirja, millele me pole 
siiani vastust saanud.

Täna on saanud mitmed turuosalised e-maile teavituste kustutamise kohta, 
sealhulgas Oliva Cigar Company ja Oettinger Davidoff. Paraku tekitavad need 
teavitused tõsist segadust, kuna:

*
Oliva Cigar Company ei ole tänaseni saanud ametlikku arvet, mistõttu ei 
olnud neil võimalik seaduses nõutud makset teostada.

*
Davidoff tasus oma arve enne tähtaega, kuid neile saadetud 
kustutamisnimekiri ei kattu täielikult varasemalt registreeritud ja tasutud 
SKU-dega, tekitades kahtlusi kustutamise aluste korrektsuses.

Tuletame meelde, et 9. mai kirjas palusime:

1.Kinnitada, 
kas kõikidele sigaritootjatele on ametlikud arved väljastatud;

2.Saata 
uuendatud nimekiri registreeritud SKU-dest;

3.Selgitada, 
kes kontrollib teavituste sisu õigsust ja milline on toodete kustutamise 
protseduur;

4.Kinnitada, 
et tootjad ega maaletoojad ei peaks teavitusi ise EU-CEG portaalist 
kustutama.

Me ei saa edasi liikuda ega anda oma partneritele õiguslikult korrektseid 
soovitusi enne, kui oleme saanud selged ja üheselt mõistetavad vastused 
ülaltoodud küsimustele. Samuti palume koheselt väljastada ametlikud arved 
kõikidele ettevõtetele, kellel on Eestis registreeritud teavitused ja kes 
soovivad neid säilitada.

Ootame teie kiiret ja sisulist vastust.

Best Regards
Kõike Head
Sandra Seil
Rasa Trading Company AS
Kollane 4/6 M1, 10147 Tallinn, Estonia
Tel: +372 513 2123