Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 21:11:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev T, 27/05/2025 - 21:02

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
lapsehoiuteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
OÜ Laste hoid peopesal reg kood 12819834

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Rakvere Lai 14 - 13

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Heidi Jakobson

Teenuse osutamise koha aadress
Lille 8, Rakvere

Planeeritud kohtade arv
10

mängitakse (ja magatakse) ühes ruumis
{Empty}

Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis
kokku 94,1m2

mängitakse ja magatakse eraldi ruumides
Jah

Vaba põrandapind mänguruumis
köök ja elutuba kokku 53,7m2

Vaba põrandapind magamisruumis
kaks tuba kokku 24m2

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-05-27

Taotluse esitaja nimi
Heidi Jakobson

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Lille 8 ruumide plaan.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1106/Lille%208%20ruumide%20plaan.pdf> 
(130.58 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

Valgustuse prot Lille 8a Prot 179V-18A.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1106/Valgustuse%20prot%20Lille%208a%20Prot%20179V-18A.pdf> 
(667.02 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

vent ja müra Lille 8b 113-18A-2.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1106/vent%20ja%20m%C3%BCra%20Lille%208b%20113-18A-2.pdf> 
(1.42 MB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

vent ja müra Lille 8b 113-18A-2_0.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1106/vent%20ja%20m%C3%BCra%20Lille%208b%20113-18A-2_0.pdf> 
(1.42 MB)