Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 12:38:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/37454 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Erala küla, Kungla puurkaev, Tartu 
maakond, Tartu vald, Erala küla, Kungla puurkaev, Tartu maakond, Tartu vald, 
Erala küla, Kungla puurkaev, Tartu maakond, Tartu vald, Erala küla, Kungla 
puurkaev (Erala küla joogiveepuhasti, Erala küla joogiveemahutid, Erala küla 
joogiveepuhasti piirdeaed, Erala küla puurkaev-pumbamaja) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27392176>  (menetlus nr: 
491296), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (TAAVI PAAT) poole.