Subject: Avaliku ürituse loa kooskõlastus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 20:50:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Meil on plaanis korraldada 16.08.2025 Viiratsi Laululaval lastega peredele 
suunatud kontsert.

Ma saatsin Viljandi Vallale avaliku ürituse loa taotluse, kuid tahaksin 
teada, kas Teile pean edastama täpselt sama faili või on igal ametkonnal oma 
taotluse vorm?

Lisan manusesse antud faili, mille saatsin ka Viljandi Vallavalitsusele.

Kui Teil aga on hoopis mingi teine vorm, mille täitma pean, siis oleksin 
väga tänulik, kui vastaksite sellele kirjale ja saadaksite taotluse vormi.

Teen ka lühitutvustuse antud üritusest.

16.08.2025 väravad avatakse kell 15.00 ja üritus toimub kell 16-19.

Peaesinejaks on laste armastatud Lolala, lapsi lõbustavad Jänku Juss ja 
Jänku Johanna ning esinevad Viljandi Face Tantsukooli tantsijad. Kohal on 
veel batuudid, snäkitelk ja glitter tätoveeringud. Üritusele ei ole lubatud 
siseneda alkoholijoobes ja koha peal ei müüda samuti alkohoolseid jooke. 
Samuti on kohapeal olemas laste esmaabi eest vasutav Eesti Punane Rist 
Viljandi osakond.

Parimat soovides,
Karmen Roost
Jakobi Mängumaa