Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 15:37:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Loksa Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/18737 
aadressile Harju maakond, Loksa linn, Rohuaia tn 6 (KAUPLUSEHOONE) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun üle vaadata ja kooskõlastada Loksal 
kauplusehoone fassaadi rekonstrueerimise ehitusprojekt aadressidel Rohuaia 
tn 6 ja Rohuaia tn L1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27390627>  (menetlus nr: 
492643), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Loksa Linnavalitsus) või menetleja (PEEP LINNO) poole.