Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 10:31:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Valga Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/12086 
aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Alajõe küla, 13112 
Iisaku-Alajõe tee // Aasu // Kisselsteini // Kärbi // Sinika // Sõstra // 
Zapeki tee // Jaama küla, 32 Jõhvi-Vasknarva tee // Männika // Permisküla 
metskond 101 // Permisküla metskond 145 // Permisküla metskond 146 // 
Permisküla metskond 147 // Karjamaa küla, Alajõe metskond 23 // Karukella // 
Kurereha // Sinilille // Tsõganovi // Õrna // Karoli küla, Permisküla 
metskond 192 // Permisküla metskond 112 // Katase küla, Evdokia // Gornovi 
// Kella // Kõigi // Lehe // Mullika // Pihlaka // Pilviku // Puraviku // 
Rebase // Sirelimetsa // Kuningaküla, Andersoni // Eesitalu // Jäätmaa // 
Koidu // Männiku // Permisküla metskond 8 // Permisküla metskond 9 // 
Permisküla metskond 116 // Permisküla metskond 159 // Permisküla metskond 
162 // Permisküla metskond 166 // Permisküla metskond 200 // Permisküla 
metskond 202 // Permisküla metskond 203 // Toki // Tormimetsa // Tõru // 
Türna // Usnova // Uusnova // Õnne // Permisküla, 13158 Agusalu-Permisküla 
tee // Kopli // Kure // Liinipõllu // Permisküla metskond 19 // Permisküla 
metskond 127 // Permisküla metskond 129 // Permisküla metskond 134 // 
Uuevälja // Rannapungerja küla, Mulgi // Remniku küla, Haava // Haavalehe // 
Hundisaare // Kase // Kaselehe // Linnu // Metsatuka // Metsatüki // 
Permisküla metskond 172 // Reinuvaderi // Silla // Sillaotsa // Soo // 
Sõstra // Tammiku // Vaarika // Vahevälja // Smolnitsa küla, Dolga // Humala 
// Hundisaare // Kadaka // Kase // Kopanka // Liivaku // Lille // Mäe // 
Männimetsa // Permisküla metskond 76 // Saaresusi // Tamme // Tõrva // Vee 
// Vasknarva küla, Laanepüü // Permisküla metskond 44 // Permisküla metskond 
78 // Permisküla metskond 80 // Permisküla metskond 174 // Narva-Jõesuu 
linn, Auvere küla, Keskterritooriumi // Preedi // Sillaotsa // Suur alajaam 
330 // Mustanina küla, Humala // Metsosja tee // Vaivara metskond 23 // 
Vaivara metskond 25 // Vaivara metskond 26 // Vaivara metskond 47 // Vaivara 
metskond 72 // ... (L353 Mustvee-Tsirguliina 330kV õhuliin) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 54 lg 6 p 1 (6) Pädev asutus esitab 
kasutusloa taotluse eelnõu vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks asutusele, 
kelle õigusaktist tulenev pädevus on seotud kasutusloa taotluse esemega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27385771>  (menetlus nr: 
457747), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (KAIRID LEKS) poole.