Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 15:51:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev N, 22/05/2025 - 15:46

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Rapla Vallavalitsus 77000312

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Tallinna mnt 14, Rapla linn [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Anne-Ly Pedaja sotsiaalosakonna juht; 53426030, [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Lasteaia 12, Rapla linn

Planeeritud kohtade arv
45

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-05-22

Taotluse esitaja nimi
Anne-Ly Pedaja

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

2007_EP_TO-9-02_2korrus-evak.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1037/2007_EP_TO-9-02_2korrus-evak.pdf> 
(204.73 KB)