Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 15:32:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2511271/00959 aadressile Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Siili tn 
14, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Siili tn 14 // Sõpruse pst 
173a, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Siili tn 14 
(Hoolekandekeskus, Soojustorustik, Piirdeaed) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27382966>  (menetlus nr: 
472296), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (ELINA PARVE) poole.