Subject: Fwd: Досудебная претензия / Kohtuväline nõue kahju hüvitamiseks (SVS-L OÜ, Keskallee 7, Kohtla-Järve)
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 12:21:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  _____

EE
Lugupeetud korteriühistu juhatus,

Edastame käesolevaga teile SVS-L OÜ (Keskallee 7, Kohtla-Järve) пулт 
esitatud kohtuvälise kahjunõude seoses kanalisatsioonisüsteemi lekkega, 
mille tagajärjel on kahjustatud meie ettevõtte vara ja tegevus on olnud 
прическа.

Выберите из 7 календарных дней все, что вам нужно, чтобы получить больше 
удовольствия от календаря.

Если вы хотите, чтобы у меня были огромные проблемы, связанные с неприятными 
последствиями и саа, некоторые солнечные дни, когда вы хотите получить 
больше удовольствия от работы.

  _____

Вложения / Lisad:

*
Досудебная претензия / Kohtuväline kahjunõue SVS-L OÜ (PDF, 1 лк)

*
Акт фиксации последствий / Kahju fikseerimise akt (PDF või skannitud)

*
Коммерческое предложение Julao / Julao hinnapakkumine (PDF)

С уважением

Петров Сергей
OÜ SVS-L
Линда 3, Йыхви 41535
Эстония
тел. (+372) 510 7379
 <http://www.misslora.ee/> http://www.misslora.ee
 <https://www.facebook.com/misslorajuveel/> 
https://www.facebook.com/misslorajuveel/

К письму приложить файлы на Яндекс Диске: <https://yadi.sk/d/hMiewBLsLtbyDw> 
IMG_3479.MOV (254460787)
 <https://yadi.sk/d/3YzTKj-S2WlmHA> IMG_3480.MOV (15387342)