Subject: [SUSPICIOUS URL INSIDE]Praktikale tulevate hambaraviüliõpilaste registreerimine ja nõuded
From: "Darja Jemeljanova" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 14:05:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleme Tallinnas tegutsev hambaravikliinik ning plaanime suvel vastu võtta 
Tartu Ülikooli hambaravi eriala 3., 4. ja 5. kursuse tudengeid praktikale.

Sooviksime täpsustada, millised on nõuded ja protseduurid, mida peame 
järgima tudengite ametlikuks praktikale võtmiseks. Kas nende praktika jaoks 
on vaja teavitada või registreerida neid Terviseametis?

Samuti sooviksime teada järgmist:

*
millised on praktikantidele kehtivad nõuded (nt juhendamine, kindlustus, 
töötingimused);

*
kas praktikakohale (st meie kliinikule) kehtivad mingid formaalsed nõuded, 
mida peame täitma kui vastuvõttev asutus;

*
kuidas toimub praktikantide registreerimine infosüsteemis Hammas, kui neil 
ei ole veel arsti koodi;

*
kas on lubatud pakkuda patsientidele soodustust nende teenuste puhul, mida 
osutavad praktika käigus juhendatud tudengid (nt 4. ja 5. kursus), ning 
millised piirangud või tingimused võivad sellise hinnapoliitikaga kaasneda?

Soovime tagada, et kõik toimuks vastavuses kehtivate nõuetega ning et 
praktikandid saaksid arendada oma oskusi turvalises ja professionaalses 
keskkonnas.

Lugupidamisega,

Darja Jemeljanova
Kliiniku juhataja

Bliss Dental Clinic
📍 www.bdc.ee 
<http://secure-web.cisco.com/1cbjePF63xdQsbhMH9IvqPlyEFOVqBvteaEbdGNvbekK4bnY_m4_FSx90AduiVQEYO_6Bn2Eu5Y-CY1EtZ2bdse1HLqUJlaVrUrJUnF6Xq3VX0JeZzpBybR6Imi1YSC7wTiRQS2pN1HfNZ_ameRECTTVVb9fjp83pPfU9V5Sw4064BmNQo1b5ATFc0YrcGdI3MpmLcfUzykEsrr7R-JwzVpRcNNuQi_567zg51wpE1tOozGPJ5yUrE_Jj15ticSh45_YcSuAXriSE__KAMwYsrjOblVWaO5RavybE8bO1st3UbjU3CN0dXeCugPaAuf_d/http%3A%2F%2Fwww.bdc.ee>
📧 [email-masked]
📞 6 104 020