Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 May 2025 11:31:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev R, 16/05/2025 - 11:26

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
päeva- ja nädalahoiuteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
MTÜ Toetuskesksus Meiela

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Liiva 21, Võru linn 5126696 [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
5126696 [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Liiva 21

Planeeritud kohtade arv
6

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-05-16

Taotluse esitaja nimi
Tatiana Panichkina

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Korrus1.png 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/988/Korrus1.png> 
(323.11 KB)

Joogivee analüüs

Veeanalüüs_Liiva21.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/988/Veeanal%C3%BC%C3%BCs_Liiva21.pdf> 
(172.5 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

report-VA2012006.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/988/report-VA2012006.pdf> 
(1.96 MB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

200863_VERM_Erihooldekandeteenuse_hoone_Liiva_21_Voru.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/988/200863_VERM_Erihooldekandeteenuse_hoone_Liiva_21_Voru.pdf> 
(1.05 MB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

200867_TSMM_Erihooldekandeteenuse_hoone_Liiva_21_Voru.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/988/200867_TSMM_Erihooldekandeteenuse_hoone_Liiva_21_Voru.pdf> 
(652.86 KB)