Subject: RE: TalTech Täienduskoolitused keemia labori personalile / Дополнительное обучение для персонала лабораторий
From: "Maria Kulp" <[email-masked]>
To: "Maria Kulp" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 11:36:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Teatame, et TalTech Keemia ja biotehnoloogia instituut korraldab täiendõpe 
koolitust „Infrapunaspektroskoopia erikursus“ vene keeles, mis on mõeldud 
keemilise analüüsi labori töötajatele:

Koolitus toimub 23.mail 10-18 TalTech Keemia ja biotehnoloogia instituudis 
aadressil Akadeemia tee 15, ruum SCI-115, info ja registreerumine 
https://register.taltech.ee/tois.php?id=26999 
<https://register.taltech.ee/tois.php?id=26999&koolitus=47744> 
&koolitus=47744

Koolituspäeva lõpus väljastatakse TalTech Avatud ülikooli tõend koolituse 
läbimise kohta.
Maksumus on 240 eur/osaleja, km lisandub.

Добрый день,

Сообщаем, что Институт химии и биотехнологии TalTech организовывает 
дополнительные обучения для персонала лабораторий на русском языке 
«Специальный курс по инфракрасной спектроскопии». Дополнительная информация 
и регистрация -   https://register.taltech.ee/tois.php?id=26999 
<https://register.taltech.ee/tois.php?id=26999&koolitus=47744> 
&koolitus=47744

Обучение пройдет 23.мая с 10.00 до 18.00 в Институте химии и биотехнологии 
TalTech, по адресу Akadeemia tee 15, Tallinn, ruum SCI-115.

В конце обучения выдается справка открытого университета TalTech о 
прослушанном курсе.

Стоимость обучения 240 евро + нсо с человека за курс.

Parimat soovides,

--

Maria Kulp, Ph.D.

Vanemteadur

Laboratooriumi juhataja

TalTech Loodusteaduskond

Keemia ja biotehnoloogia instituut

Akadeemia tee 15

SCI-312/ SCI-328

12618 Tallinn

(+372) 6204349

(+372) 58052217

 <https://chemlab.taltech.ee/> chemlab.taltech.ee