Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 12:26:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Anija Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/03101 
aadressile Harju maakond, Anija vald, Aegviidu alev, Ranna tee 20 (Puurkaev) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Anija valla Aegviidu alevi Ranna tee 20 
kinnistul asuva puurkaevu kasutusloa taotlus. Puurkaevust planeeritakse 
veega varustada Ranna tee piirkonda rajatavaid elamuid/hooneid. Palume 
täpsustada, kas joogiveega varustamiseks on taotlejal vajalik koostada veel 
mõningaid dokumente (riskianalüüse vms) või taotleda lubasid.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27368235>  (menetlus nr: 
486849), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Anija Vallavalitsus) või menetleja (EVELIN KOLBAK) poole.