Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 10:31:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/13348 aadressile Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Piima 
tn 1 // 1/1 // 1/2, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Piima tn 1 
// Pärnu maantee T8 // Pärnu mnt 139d, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna 
linnaosa, Piima tn 1 // Pärnu maantee T8 // Pärnu mnt 139d // 139d/1, Harju 
maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Pärnu maantee T8, Harju maakond, 
Tallinn, Kesklinna linnaosa, Piima tn 1 // 4 // Pärnu maantee T8 // Pärnu 
mnt 139d, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Pärnu maantee T8, 
Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Piima tn 1 // 4 // 6 // Pärnu 
maantee T8 // Pärnu mnt 139c // 139d // 139d/1 // 139e/2 (Elu- ja ärihoone, 
Sidetrass, Sidetrass 2, Reovee kanalisatsioonitorustik, Sademevee 
kanalisatsioonitorustik, Veetorustik, Avalikult kasutatav tee) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27367782>  (menetlus nr: 
461447), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JOHANNA KAPPER) poole.