Subject: Re: 2025 aasta suplushooaeg
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 15:47:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sellel aastal teostatakse seiret Jõgeva valla kolmes supluskohas
järgmistel kuupäevadel: 21.05, 18.06, 16.07, 13.08.

Jõgeva valla poolt on tellitud kontroll kolmes veekogus: Torma järves
(Torma alevik, Jõgeva vald), Otiaru paisjärves (Palupere küla, Jõgeva
vald) ja Pikkjärves (Pikkjärve puhkeala, Pikkjärve küla, Jõgeva vald)

Kuremaa ranna seireandmetega tegeleb Kuremaa Elamuskeskus, kuid kuupäevad
peaksid kõigil kohtadel olema samad.

Lugupidamisega 
Helje Malm 
haljastusspetsialist 

Enveko OÜ 
525 2045 | [email-masked]

From: Kaili Luik <[email-masked]>Sent: Thursday, May 8, 2025
10:54 AMTo: Helje Malm <[email-masked]>Subject: 2025 aasta
suplushooaeg  

Tere
Annan teada, et varsti on algamas 2025 aasta suplushooaeg. Kas oleks
võimalik saata seirekalendrid [email-masked] peale.  

Lugupidamisega Kaili Luik
vaneminspektor (keskkonnatervis)lõuna regionaalosakond
[email-masked]

[X]Terviseamet+372 794 [email-masked] www.terviseamet.ee Paldiski
mnt 81, 10614 Tallinn
Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.