Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 08:41:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev N, 08/05/2025 - 08:35

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
ööpäevaringne erihooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
AS HOOLEKANDETEENUSED, 10399457

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Merimetsa tee 1, 10614, Tallinn

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Monika Feofanova, 53017263, [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Tervise 17, Sillamäe linn

Planeeritud kohtade arv
34

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-05-08

Taotluse esitaja nimi
Monika Feofanova

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Tervise_17, plaan.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/920/Tervise_17%2C%20plaan.pdf> 
(733.89 KB)