Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks haridusasutusele tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 22:01:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev E, 05/05/2025 - 21:58

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

ASUTUS
kool

Taotleja nimi (asutuse nimi või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi; 
registrikood/isikukood)
MTÜ IZUM

Taotleja juriidiline aadress/telefon/e-post
Võru tn 11, Tallinn / +372 660 30 14 / [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
+37256885688, [email-masked], Mihhail Solovjov

Kooli aadress
Võru tn 11, Tallinn

Planeeritud klassikomplektide arv
3

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-05-05

Taotluse esitaja nimi
Mihhail Solovjov

teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja planeeritav laste arv

IZUM Erakool_plaanid.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/904/IZUM%20Erakool_plaanid.pdf> 
(994.84 KB)

joogivee analüüs

129270_KÖÖK 1.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/904/129270_K%C3%96%C3%96K%201.pdf> 
(232.88 KB)

valgustustiheduse mõõtmistulemused

Valgusti mõõtmed veebruar 25 report-VA2502002 (1).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/904/Valgusti%20m%C3%B5%C3%B5tmed%20veebruar%2025%20report-VA2502002%20%281%29.pdf> 
(195.25 KB)

ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

Vent. Huvikool Izum 93-23A.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/904/Vent.%20Huvikool%20Izum%2093-23A.pdf> 
(284.99 KB)

tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

Müra Lasnamäe huvikool 93M-23A.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/904/M%C3%BCra%20Lasnam%C3%A4e%20huvikool%2093M-23A.pdf> 
(136.86 KB)