Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 12:51:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev E, 05/05/2025 - 12:49

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
turvakoduteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Viljandi Laste ja Perede Tugikeskus reg. kood: 77001926

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Linnu 2, Viljandi 71020 [email-masked], 5072 427,

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Siiri Kruuse, 5072 427

Teenuse osutamise koha aadress
Leola tn 12a, Viljandi

Planeeritud kohtade arv
4

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-05-05

Taotluse esitaja nimi
Siiri Kruuse

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Evakuatsiooniskeem Leola 12a, Viljandi 1.korrus – märgistusega.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/902/Evakuatsiooniskeem%20Leola%2012a%2C%20Viljandi%201.korrus%20%E2%80%93%20m%C3%A4rgistusega.pdf> 
(954.9 KB)

Joogivee analüüs

Veeproov Leola 12a.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/902/Veeproov%20Leola%2012a.pdf> 
(331.76 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

LISA 1_Valgustiheduse mõõtmisprotokollid_2019.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/902/LISA%201_Valgustiheduse%20m%C3%B5%C3%B5tmisprotokollid_2019.pdf> 
(30.93 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

LISA 2_Õhu temperatuuri ja suhtelise niiskuse mõõtmisprotokoll_2019.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/902/LISA%202_%C3%95hu%20temperatuuri%20ja%20suhtelise%20niiskuse%20m%C3%B5%C3%B5tmisprotokoll_2019.pdf> 
(29.59 KB)