Subject: Suplushooaja avamine ja seirekalendri esitamine
From: Võru Linnavalitsus <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 13:32:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Asja viide: 25-0587-VLV

Tere

Suplushooaja avamine ja seirekalendri esitamine

Palume Terviseameti luba Võru linna hallatavate Tamula ja Kubija järve
supluskohtade suplushooaja avamiseks alates 01.06.2025.
Leping randade järjepidevaks hooldamiseks on sõlmitud Taristuhaldus OÜ-ga,
suplusvee analüüsid on tellitud Eesti Keskkonnauuringute Keskus OÜ
laborist
(proovivõtu kuupäevad 20.05.; 17.06.; 15.07. ja 12.08.2025) ja rannavalve
teenust pakub Gold Security Group OÜ, kellega leping on sõlmitud kuni 2027
a.
Supluskohta paigaldatakse nähtavale kohale vajalik teave, sh. teave
supluskoha omaniku kohta.

Lugupidamisega

Sirle-Angela Sepp
Võru Linnavalitsus
keskkonna- ja järelevalvespetsialist
mob 5304 0280
e-post: [email-masked]