Subject: Lepituskomisjon
From: "Kristel Vallsalu" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 11:25:38 +0300

Tere!

Kirjutan Sotsiaalkindlustusameti üldosakonna järelevalve talitusest. Oleme
SKAs tegelemas ESF TAT Laste ja perede toetamine raames raskete
tagajärgedega (surma või raske tervisekahjustusega) lõppenud
lastekaitsejuhtumite valdkondadeülese analüüsimudeli ja metoodika
väljatöötamisega. Selleks on meil kokku kutsutud töögrupp, kes püüab leida
parima mudeli, mis sobiks Eesti oludesse ning projekti lõpuks selle
rakendamine ka ellu viia.

Praeguse nägemuse pinnalt moodustataks selliste juhtumite analüüsimiseks
komisjon või töörühm. Kuna Eestis on Terviseameti lepituskomisjoni näol
sarnane mudel juba olemas, sooviksin luua kontakti ja rohkem selle
toimimise kohta teada saada. Tõenäoliselt kutsuksin lepituskomisjoni
esindaja ka meie töögrupi kohtumisele, et tekiks selgem ettekujutus,
kuidas lepituskomisjon töötab, missugust ressurssi selle ülalpidamine
nõuab ja missugune on komisjoni ettevalmistamise, läbiviimise jms
tegevuste juures töökoormus.

Oleksin väga tänulik, kui keegi lepituskomisjoniga tegelevatest
Terviseameti töötajatest võtaks minuga ühendust allolevatel
kontaktandmetel, võimalusel järgmise nädala jooksul (5. – 9. mai).

Ette tänades

Kristel Vallsalu
juhtivspetsialist

üldosakond
Sotsiaalkindlustusamet
___________________________

53321492

 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/> www.sotsiaalkindlustusamet.ee

See kiri ja manused võivad olla konfidentsiaalsed. Kui olete saanud kirja
eksikombel, ei tohi te selle alusel midagi ette võtta ega seda levitada.
Palun teavitage kirja saatjat eksitusest ning kustutage kiri.