Subject: Teabenõue: tuuleparkidega seotud kaebuste ülevaade
From: <[email-masked]>
To: "'TA Info'" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 14:04:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Teabenõude korras palume uuendatud teavet kaebuste kohta, mis on esitatud
Terviseametile seoses tuuleparkide mõjuga inimeste tervisele või heaolule.

Varasema teabenõude põhjal (saadetud jaanuaris 2025) oli teada kaebusi
Tootsi, Saarde, Virtsu ja Aidu tuuleparkide ümbrusest. Kuna vahepeal on
möödunud mitu kuud ning avalikkuse teadlikkus on suurenenud, eeldame, et
kaebuste arv võib olla muutunud.

Palume esitada:

*	tuuleparkidega seotud kaebuste koguarv ja avaldajate arv;
*	kaebuste jaotumine piirkonniti ja või pargiti (kui võimalik);
*	kaebuste esitamise ajavahemik või kuupäevad.

Lugupidamisega,
MTÜ Looduse ja Inimeste Eest
Maarja Maranik
5344 2161