Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Apr 2025 13:30:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/02604 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Kopli tn 5, Saare 
maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Kopli tn 5 (Tugikodu, Abihoone) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 12.04.2023 registrisse kantud ehitusteatis on 
aegumas, ehitamiseks on vajalik läbi viia uus menetlus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27349106>  (menetlus nr: 
472714), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KULDSAAR) poole.