Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 12:11:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev E, 21/04/2025 - 12:03

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
lapsehoiuteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Offers Group OÜ, 16953417

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
loitsu 5 - 205

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Marta Rattus, +37256831621,[email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Sõnajala 1/1,n22, Järveküla,Rae Vald

Planeeritud kohtade arv
12

mängitakse (ja magatakse) ühes ruumis
Jah

Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis
60,7

mängitakse ja magatakse eraldi ruumides
{Empty}

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-04-21

Taotluse esitaja nimi
Marta Rattus

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Sõnajala_soimeruhm_planeering_m2_mr_razmer.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/799/S%C3%B5najala_soimeruhm_planeering_m2_mr_razmer.pdf> 
(282.1 KB)

Joogivee analüüs

EL25000243_raport001 (1).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/799/EL25000243_raport001%20%281%29.pdf> 
(280 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

Vastus-kiri sots.amet_.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/799/Vastus-kiri%20sots.amet_.pdf> 
(184.4 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

Vastus-kiri sots.amet_0.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/799/Vastus-kiri%20sots.amet_0.pdf> 
(184.4 KB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

Tehnomüra.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/799/Tehnom%C3%BCra.pdf> 
(689.46 KB)