Subject: Küsimus kooliarsti ruumi kohta
From: Peter Pääso <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 16:18:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Projekteerime muinsuskaitsealusesse koolihoonesse kooliarsti kabineti.
Tellija sõnul viibib kabinetis alaliselt kooliõde, kelle ülesanne on
osutada esmaabi, mõõta, kaaluda, nõusolekul vaktsineerida.
Projekteerimisel lähtume mh:

1.

	Eesti koolitervishoiu kvaliteedijuhis, Tervisekassa 2022
2.

	RKAS nõuded mitteeluhoonetele, 2025

Soovin Terviseameti kinnitust, et kooliarsti kabinet ei pea vastama
määrusele "Nõuded haiglavälise eriarstiabiosutamiseks vajalikele
ruumidele, sisseseadele ja aparatuurile", sest määrus kehtib eriarstidele,
kuid mitte kooliõele.

Kui nimetatud määruses siiski on midagi, millega on kohustuslik arvestada
gümnaasiumihoone kooliarsti kabineti projekteerimisel, palun võimalusel
viidet või selgitust. Eks me arvestame nii palju kui võimalik, aga vanas
hoones lae kõrgust tõsta ei saa jne.

Lugupidamisega
Peter Pääso
Projektijuht
Novarc Group AS | Mustamäe tee 46, 10621 Tallinn, Eesti
M: +372 5078380| T: + 372 626 0000
[email-masked] | www.novarc.ee