Subject: E-SMOKE OÜ - Taotlus riigilõivu tagastamiseks ja 2024. aasta müügiaruanne
From: Снаговский Виталий <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 13:08:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen juba tasunud riigilõivu järgmistele ID-numbritele:
ID: 02245-20-00107, 02245-20-00108, 02245-20-00109, 02245-20-00110, 
02245-20-00127, 02245-20-00128, 02245-20-00129, 02245-20-00126 ning 
05922-23-00373, 05922-23-00369, 03507-21-00081, 08024-22-00118, 
08024-22-00117.

Käesoleva kirjaga on lisatud ka maksekinnitus.

Seoses teie veebilehel avaldatud uuendatud infoga saime aru, et nüüd 
kuuluvad need maksed tagastamisele.

Lisaks olen igaks juhuks manustanud ka 2024. aasta müügiaruande, nagu varem 
palutud.

-- 
Lugupidamisega
E-smoke OÜ
Vitali Snagovski