Subject: Ed: EMDE kasutajate kontode audit
From: "Svetlana Vanina" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 08:49:52 +0300

Tere!

Palun Deltas registreerida.

Lugupidamisega

Svetlana Vanina

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 16. aprill 2025 13:22
Adressaat: Svetlana Vanina <[email-masked]>
Teema: EMDE kasutajate kontode audit

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere EMDE kontoadministraatorid,

EMDE-s on üle 1900 kasutaja.
Aja jooksul on kasutajaid lisandunud, ära läinud ja nad on töökohti 
vahetanud. Enamus juhtudel on kasutajate ja nende rollide muudatused EMDE-s 
kajastatud. Vaatamata sellele on kümne aasta jooksul tekkinud andmebaasi 
kasutajaid, kellede staatus on süsteemi omanikule teadmata.

Selle aasta kevadel viib Transpordiamet oma hallatavates süsteemides läbi 
auditi, et korrastada kasutajate andmebaase.
EMDE andmebaasi korrastamisse saate ka teie kaasa aidata.
Transpordiamet ootab teil kui kontoadministraatoritel kahte toetavat 
tegevust:
1) Vaadata üle ettevõtte, kelle kontoadministraator te olete, kasutajad ning 
vajadusel (kui keegi on lahkunud töölt või vahetanud töökohta) uuendada 
kasutajate andmeid. Vajadusel saab abiks olla ka peakasutaja.
2) Logida EMDE-sse sisse oma kasutaja rolliga. Kui kontoadministraator ei 
ole EMDE-sse sisseloginud peale 2024 jaanuari, siis muudetakse konto 
mitteaktiivseks ja EMDE-t ei saa enne kasutada kui on võetud ühendust 
peakasutajaga.

Palun eelpooltoodu tegevused teha ära hiljemalt 28-ndaks aprilliks. Pärast 
seda kuupäeva teeb peakasutaja auditi ja keelab mitteaktiivsetele kontodele 
kasutamise.

Ette tänades,

Mati Tarlap
Elektroonilise mereinfosüsteemi EMDE peakasutaja
+372 5066502