Subject: Fwd: RE: palume abi asutuse töö lõpetamisel 30.09.2026
From: Evita Grupp OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 08:07:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan edasi aki.ee vastuse:

Kuidas oleks võimalik saada Terviseameti nõustamist asutuse sulgemise
kohta 30.09.2026?

G.Litter M.D.
Evita Grupp OÜ
6014331-suunab mob-le

-------- Esialgne kiri --------
Pealkiri: RE: palume abi asutuse töö lõpetamisel
Kuupäev: 15.04.2025 15:17
Saatja: Grete-Liis Kalev - AKI <[email-masked]>
Saaja: Evita Grupp OÜ <[email-masked]>

Tere!

Telefonivestluse kinnituseks saadan ka kirjaliku vastuse.

Tervishoiuteenuse osutaja dokumenteerimiskohustus ja andmete
säilitamise kohustus tuleneb tervishoiuteenuste korraldamise seaduse §
4². Selle sätte lõike 4 kohaselt on tervishoiuteenuse osutajad
kohustatud säilitama andmeid 30 aastat teenuse osutamisest alates.
Kõik need andmed, millel ei ole seadusjärgset säilitamiskohustust,
tuleb jäädavalt kustutada. Tervishoiuteenuste osutajatele kehtestatud
nõuete täitmise üle teostab riiklikku järelevalvet Terviseamet.
Seetõttu soovitan tegevuse lõpetamisega seotud toimingute osas võtta
ühendust esmalt Terviseametiga [1]. Lisaks peate arvestama, et osa
dokumentidest võib olla arhiiviväärtusega,  mistõttu soovitan Teil
ühendust võtta ka Rahvusarhiiviga [2].

Kui teil jääb õhku veel küsimusi seoses isikuandmete kaitsega,
võite julgelt pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni poole. Siiski
rõhutan, et meie ei saa ette öelda, kuidas täpselt peate dokumente
säilitama või hävitama, sest üldreeglina vastutab andmete
säilitamise eest andmete vastutav töötleja, kelle ülesanne on
tagada, et seaduses ettenähtud tähtaja jooksul on säilitamise nõuded
ka täidetud. Saame selgitada üksnes isikuandmete töötlemisega seotud
põhimõtteid ning reegleid.

Soovisite ka teavet regionaalsete koolituste kohta. Koolituskava järgi
toimub Tallinnas koolitus 15.05.2025. Tegemist on tasuta koolitusega,
mis on suunatud väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Registreerimine Tallinna koolitusele avaneb peagi. Täpsemalt saab
koolituste kohta lugeda siin: Koolitused | Andmekaitse Inspektsioon [3]

Loodan, et vastusest on abi.

Lugupidamisega

Grete-Liis Kalev
Jurist
[email-masked]
627 4138

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST
Tatari 39 | 10134 Tallinn | Eesti
LinkedIn [4] | YouTube [5]
  [6]

-----Original Message-----

 From: Evita Grupp OÜ <[email-masked]>

Sent: Thursday, April 10, 2025 7:53 AM

To: AKI info <[email-masked]>

Subject: palume abi asutuse töö lõpetamisel

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.

Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.

Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovime lõpetada töö ja sulgeda asutus 30.09.2026.

Osutame eriarstiabi.

Meil on palju paberkandjal kaarte olemas, arvutiandmebaasid jms.

Kuidas oleks võimalik saada konsultatsiooni?

G.Litter M.D.

Evita Grupp OÜ

Links:
------
[1] https://www.terviseamet.ee/kontakt
[2] https://www.ra.ee/kontakt/
[3] https://www.aki.ee/meist/sundmused/koolitused
[4]
https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/
[5] https://www.youtube.com/@andmekaitse
[6] https://www.aki.ee/