Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 11:19:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/10880 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, Põllu tn 6, Harju 
maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, Põllu tn 6 (Abihoone-Garaaz, 
Abihoone-kuur) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Olemasoleva abihoone seadustamine. Teadaolevatel 
andmetel tegutseb hoones autoremonditöökoda Autokarbid OÜ 
registrikoodiga16581051. OÜ kodulehe järgi teostatakse seal ka keevitustöid 
ja keretöid. Keretööde müra segab piirinaabrit.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27337005>  (menetlus nr: 
448320), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (EEVA AVIK) poole.