Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Apr 2025 17:16:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Valga Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/02933 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Valga linn, Loode tn 3/1 (Valgamaa 
Kutseõppekeskuse koolihoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rahvatervise seadus § 12 lg 3 alusel esitame 
kooli ehitusprojekti tervisekaitsenõuetele vastavuse kontrollimiseks ja 
terviseohutuse hinnangu andmiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27332338>  (menetlus nr: 
481441), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.